Nyt ajattelin taas antaa pallon Sinulle. Eli luettelen tähän kohta pienen rimpsun aiheita, joista olen jossain vaiheessa ajatellut kirjoittaa. Aiheet ovat kaikki sellaisia, jotka olen itselleni tallentanut "keskeneräisiksi artikkeleiksi" myöhäisempää käyttöä varten. Suurimmasta osasta niitä minulla on valmiina vain otsikko, joihinkin olen jo jossain vaiheessa aloittanut jotain sanailemaan. Pyrin julkaisemaan tarinat suunnilleen siinä järjestyksessä, missä ne saavat eniten kannatusta osakseen. Voit antaa kannatuksesi niin monelle aiheelle kuin haluat, mutta jos pystyt laittamaan niitä vähän mielenkiitojärjestykseen, niin se helpottaa minun tehtävääni. Muutama otsikko on sen verran haastava, ettei julkaisua välttämättä tule kovinkaan pian. Laitoin ne kuitenkin näkyville vähän niin kuin haasteeksi itselleni. No joka tapauksessa tässä nämä vaihtoehdot tulevat. Nyt en edes paljasta sanallakaan, miten olin aiheita ajatellut käsitellä.

1. Pakkomielle

2. Horoskoopit

3. Serkkuni Lasse

4. Yksinäisyys

5. Huumori

6. Vanki

7. Viha

8. Ihmiskunnan tulevaisuus

9. Ystäväni pedofiili

10. Raha

11. Lintu vai kala?

12. Suomi

13. Jokeri: Kerro mistä haluat minun kirjoittavan. Ehkäpä toiveesi toteutuu.

Herättivätkö aiheet mielenkiintoa? Uskoisin että vähän jotain "mielenkiintoista" löytyy jokaiselle. Ja näkisitpä ne aiheet, joita en tähän tohtinut näkyville laittaa.... Niin ja kaikille uusille blogin aloittajille tiedoksi ja vinkiksi, näitä aiheita ei ole mitenkään patentoitu, varattu tai suojattu. Eli ota siitä mieleisesi ja kirjoita omaan blogiisi. Ollaan tässä Undiksenkin kanssa välillä kirjoitettu täysin samalla otsikolla (tosin toisistamme tietämättä) varsin erilaisia tarinoita suunnilleen samaan aikaan.

Aikaa valintasi tekemiseen annan Pääsiäiseen asti. Sen jälkeen teen pienen yhteenvedon kommenteistanne, ja pyrin kirjoittamaan suunnilleen tarina per viikko kiinnostusta herättäneistä aiheista. Välillä saatan heittää väliin jonkin syystä tai toisesta ajankohtaiseksi tulleen tarinan, mutta se ei toivottavasti ketään häiritse.

Jos intoa itsellä riittää, voi olla että jotain tarinaa pukkaan tulemaan vielä ennen Pääsiäistäkin. Siis aiheesta joka ei ole tuolla listalla. Mutta jos näin pääsee käymään, se tuskin ketään haittaa.